Fdle bence kabız olmadığın için şanslısın, bağırsakların çalışması bebeğin için daha iyi diye okumuştum, kanala inmesini kolaylaştırıyormuş. Ama bu söylediklerimin hepsi internet bilgisi doktora sormamıştım. Kontrol gününde sor istersen, için rahat etsin.