ShrBkr Gozde_32 haftan erken canım doktor neden öyle demiş ki hemen, benimde oğlum ters dönmedi ve ben 38+3 üm bugün konusucaz doğumu doktorumla, senin daha çok zamanın var dönenler oluyor yani
ShrBkr Gamzeugur23 benimde aynısı 24. Haftada detali ultrasonda yan duruyordu makata bir geçti geçiş o geçiş hep öyle 38+3 ün doktorum dönmez bı ihtimal belki demişti dönmedi bugün doğumu konusucaz
ShrBkr 2melek_annesi 38+4 üm ben canım ve kafası sıkıştı benimkinin dönme imkanı %1, pazartesi tekrardan bakicak doktor
Ndrkbr Haftanın sonunda gittim doktora dönmemil sezaryen yapacağız dedi büyük ihtimal dönmeyecek bebek dedi ama yine de bir ümit bekliyorum döner diye
2melek_annesi ShrBkr bende de dönme faizi 1% diyolardı burdakı doktorlar ben Kanadada yaşıyorum ama döndü kendileri bile inanamıyordu resmen şoktaydılar insanlar var 40 haftada dönüyor bazıları hatta doğum anında dönmüş
kkardelen42 Zuzum_20 inşallah döner ya benimde 32 de baş gelişti 36+3 haftalıgim şuan ve makat gelişe döndü üstelik göğsüme kadar çıktı orda toplandı duruyor öylece çok moralim bozuk inşallah döner bebeklerimiz ya
Zuzum_20 kkardelen42 döner canım üzülme benim de öyle her hafta bi pozisyonda duruyor bu duruma anlam veremiyorum alanı yok tekme atamıyo haraket ediyo kendini topluyo hıçkırıyo ama dönüyo 😂
ShrBkr 2melek_annesi olabilir canım ama benimkinin kafası sıkıştı kıpırdamıyor böylesi sağlığı için iyi degilmis
Burcu_asf Gozde_32 bana da 30 haftalıkken demişti doktorum ters duruyor dönmemiş sezeryan diye ama ondan sonra gittiğimde 32 haftalıkken de dönmüş dedi şimdi 36+4 haftalık olduk 😊 durum ne bilmiyorum 🤷🤷
Burcu_asf hunilimom şu an kaç haftalıksınız ☺️ döndüğünü hissedebiliyor musunuz farkında oluyor musunuz yani 🤭
Gizem3410 Gozde_32 benimde kızım 21 de döndü şuan 27 deyim makat geliş olmuş pozisyonu eski pozisyonunu almış 🙄