Gulmartin K1996 malesef ben de aynı durumdayım son 9 günün ama dediğiniz gibi en baştan beri uykuya hasretim 🤦🏻♀️
Elda 2de kalktım dolanıyorum o saatten beri işte😂 mutfağa git gel, lavaboya git gel, salona git forum oku yat kalk. Kız da içerde tepikleyip duruyo. Koca yanımda horluyor. Böyle tımarhane gibi gecelerim😂😂😂 34. Haftadayım bu arada
Ecc K1996 34. Haftadan beri bende öyleyim canım sürekli saat başı uyanıyorum ve uyanınca hemen uyuyamıyorum bazı geceler saatlerce ayakta kaldım bazı günleri 2 saat uykula geçirdim dogumuma son 2 39+5 iz şimdilik bı doğum belirtim de yok
Ecc Yemre oyy kaşıntıyı çok iyi bilirim 35. Haftada bı başladı kaşıntı pupp rahatsızlığı geçirdim geceleri sürekli kasinmaktan ağlıyordum ne uykum kalmiste ne huzurum gerçi yine kasinmasam da yine uykular haram orasida ayri
Yemre Ecc tedavisi riski felan varmı sizin rahatsızlığın test yaptılar karaciğer için ama bişey çıkmadı
Ecc Yemre tabi canım tedavisi kortizon tedavisiydi oda bebek için çok riskli ben kabul etmedim tedaviyi doktorda erken doğum olmamı önerdi sabrettim 3 hafta sonra geçti ama bu arada alerji hapı kortizonlu krem ve nemlendirici kullandım hep
HavvaD K1996 ben de her gün 3 , 4 saat uykuyla duruyorum 3. Aydan sonra başlıyor doğumuna kadar böyle ilk gebeligimde de aynı böyleydi şimdi ikinci gebeligimde de yaşıyorum maalesef.
Sirius223 Elifimde onu bu hafta soracağım canım. Baya baya uyuyamiyorum. Başlarda geceleri durum böyleydi öğlen vs uyuyordum şimdi oda yok boluk pörçük sürekli.
Elifimde Sirius223 bende yarin gidicem bunun icin doktora boluk bile yok bende hic uyuyamadigim icin bayilck gibi oluyorum insallah vitamin eksikliği vs der uyku ilaci yazmaz 😞
Sirius223 Elifimde Valla kullanmadigim vitamin de yok ondan olacağını sanmıyorum. Gün içinde hep dayak yemiş gibiyim. Konsantre olamıyorum hiç birşeye. Siz kaç haftalik oldunuz?