Mehtaponur rabianur1345 Suhu2017 Son 6 Insallah bu gece doğum basĺar diye yatmaktan düşünmekten bir hal oldum 😊
Gulmartin rabianur1345 benim de son 9 ve artık en ufak kasılmada acaba mı diyorum ama yok her wc de nişan su gelir mi diye bekliyorum 🤦🏻♀️
Ozlemhuslu rabianur1345 benimde son 10 programa göre ara ara adet sancısı gibi var bide çatım hafif sızlıyo
Suhu2017 rabianur1345 bebeğim hareket edince vajina da keskin acı oluyor anlık geçiyor ama nst de sancı da çıkmıyor sertleşme oluyor karnımda Bi de çatı kemiklerim fena açıyor uyku yok yani
rabianur1345 Mehtaponur geceler geçeler zalim geçeler valla bende de uyku tutmuyor her Şancı da diyorum acaba doğum sancisi mi bakıyorum geçmiş... korkuyorum suni sanci ile baslatalim derler diye
Mehtaponur rabianur1345 Ben artık suniyide geçtim sezeryan olmak istemiyorum 😥 Bugün nst de Sancim 0 sıfır çıktı desem yeridir tüm moralim bozuldu 😫
Kockbra rabianur1345 bende uygulamaya göre 5 senınle aynıyız😓 bende hep rahimde baskı oluyor sert hareketinde canımı yakıyor ama devamlı sancı yok ve pazartesi suni sancı verecek doktorum
rabianur1345 Mehtaponur ben ikisinden de korkuyorum şimdide doğum sancısından korktuğum için sezeryan mi olsam diye düşünüyorum sezeryan da acı hissetmiyosun diye kafamda deli sorular ne yapacagimi şaştım kaldim
Mehtaponur rabianur1345 Bi başlasa sancılar gerisi gelir ama anca kasılma ve sertleşme 😂 Gerçi ben de 1 saat önce ishal oldum (Doğum belirtisi diye biliyorim) ama bellide olmaz bu işler 😂
rabianur1345 Mehtaponur ay bende ishal oldum valla bide ben acı yiyerek ishal olurum acı da yemedim dedim bu gece dogururmuyum acaba diye kendi kendimi yiyorum ikimizde bu gece doğuma gidiyormuşuz 😂😂
Tubakrblt rabianur1345 benim cok sancim var düzensiz ama yinede cok degisin hic yasamadigm bi agrim var knsallah dogruru kurtuluruz
rabianur1345 Tubakrblt insallah canim doğum stresi çok kötüymüş ya bide ilk doğum ne olacak nasil olacak diye diye yiyorum kendimi