Sevii9194 bende 13+4 haftalık hamileyim ve gazdan ölüyorum karnım şişiyor sanki 5 aylık hamile gibi oluyorum her gün Bi tane mutlaka soda içiyorum ama hiç Bi faydası olmuyo geceleri özellikle hem karnım şişiyo hemde ağrıyo ne yapacağımı bilmiyrm her gece aynı bu yüzden uyuyamıyorum 😔