Bende oğlum da çubuk tarçın kaynatıp günde 3-4 bardak suyunu içmiştim salı günü içmeye başladım cumartesi doğurdum😊 sancım doğum için yeterli idi hiç suni almadım lakin bende açılmayı çok bekledim şimdi oğlum 4 yaşına girecek ben ikinciye gebeyim allah nasip ederde o günleri görürsek yine içeceğim inşallah🤗