Hanımlar merhaba 23 ocakta yatış yapacaklar şuan 37+5 haftadayız şekerim olduğu için 39 u gecirmicez suni sancı ile normal doğum planlıyor doktorumuz o güne kadar kendi sancım gelmesi için önerilerinizi istiyorum onun dışında okunması gereken dualar yapmam gerekenler doğum çantam hazır ama dogumhaneye girerken neler gerekli bilgilerinize ihtiyacım var korku heycan mutluluk hepsi birbirine karıştı 😊