Dreammoon Mervekr kuzumm gittim ekg cekildi temiz .daha önceki tahlillerime baktı temiz. ekoydu sanırım ultrasonla kalbe baktı oda temiz . olur dedi Hamilelikte. bayılma nefes darlıgı gibi bir sorun olmadıkca bizim icin önem teşkil etmiyor dedi. Yalnız bi ara kalbime bi fil oturur gibi olmustu ayaktaydım bi yere zor tutundum Durdum düşüp yıgılacak gibi oldum ve kalbimi tutarak oyle kala kaldım Nefes dahi alamadım gözlerim karardı o acıyla gözlerimi sımsıkı kapadım kaldım aha dedim o zaman ölüyorum galiba stresLi üzültülü bi gündü o günde .ondan bi kac ay sonra da bu çarpıntılar hortladı onuda anlatıcaktım söylemeyi yine UNUTTUM🤦🏻♀️ hani gecirdigim sey neydi kalp krizi mi baska bisi mi o mu sebep oldu falan diye . Bu sefer de o dert oldu aklıma ya dedim sonra öyle bisi olsa bile kalbe bi hasar bıraksa adam o kadar inceledi cıkardı illaki diye onu da eledim artık kafamdan bide bunu düsünüp şeytana uyup kendimi hırpalayamıcam şurda kaldı 45 günüm falan . Holter molter hic adı bile gecmedi ekgden dolayı gerek görürse veriyo sanırım onu ve yine ekgm cekilirken carpıntı tutmadı🤣 ekg cekilirken lannnnn diyorum sırt üstü yatıyorum atsanaa lanet göstersene kendini şu kagıtta yok bana mısın demedi 🤣 velhasılkelam iyisin birseyin yok dedi ve geldim 🥴😀
Dreammoon Talentedmom bende bi dünya ilac iciyorum bakalım salı günü görüneyim yeniden haber veririm hepinize 🍀
Hilaluur01 Dreammoon hiç sorma kan değerim çok düşük olduğu için çok fazla yaşıyorum bunu dün içmedim iki kere bayılacak duruma geldim ilaç içmeyince mahvoluyorum
Mervekr Dreammoon ay canım vallahi çok sevindim çok geçmiş olsun😊 bisey olsa bilirdi doktorlar merak etme benim ultrasonda kalp atislarim hızlı ciktida ne oldu sonra yine bisey yok dendi inanmassin benimkide hamilelikten once basladi hamilelikte fazlalasti ama ben korkmuyorum artık bisey olmaz Allahin izniyle doktor hamilelikte normal dedi ztn fazla çalışıyormuş senin adına da çok sevindim vallahi hayırlısıyla dogurursun artık az kaldı ztn bende sabırsızlanıyorum 😍😙
Dreammoon Mervekr yaaa canımmmsın cok tesekkür ederim kuzum ☺️💕💕💕 ay aynı işte birebir yazdıklarnla aynı, önce başlaması falan vb. Ay neyseki iyiyz cok Sükür Allahım dert verip derman aratmasın ya valla sanada kendimede cok sevindim 🥰❤️ Dogum haberlerimizide saglıkla alırız insallah 💕🥰
crnzrdn Dreammoon başımın belası diyebilirim taşikardilerim nefes darlığı dinlenme esnasında 150 yi bulan kalp hızım kesinlikle yalnız değilsin oturup yada uzanıp derin nefes alıp veriyorum sakin olmaya çalışıyorum
Htcmrym Merhaba. Ben de çarpıntı ve kalp teklemesi şikayetiyle gittim doktora. Nabzım otururken bile 110. Çarpıntı esnasında 170 falan. Doktor ciddi bişey olmadığını, kansızlıktan olabileceğini söyledi. Ama benim içim asla rahatlamıyor🤷🏻♀️
Dreammoon Htcmrym benimde öyleydi hic kesilmeden her gün attıkca daha vok tedirgin oluyodum ama ikinci doktorda baktı hemde uzun uzun bisi görmedi olur dedi ve bende artık rahatlamam düsünmemem gerektigini kabullendim bir haftadır gribim ve adacayı iciyorum ondan mıdır bilmiyorum carpıntım yok denilecek derecede azaldı bol su iç ve düsünme moralini hep yüksek tut yok say onu azalıyor vücud stres yaptıkca daha cok artıyor bana sanırım adacayı iyi geldi zaten carpıntıya şyi gelir diye yazıyordu nette