Maalesef benim de hamileliğimin başlarından beri çarpıntım var. Özellikle yemek yedikten sonra ve yatma pozisyonundayken. Kardiyolojiye gittim hamilelik hormonlarından kaynaklı olduğunu, kalbimin artık daha fazla kan pompaladığı bana ve bebeğime bi zararının olmadığını söyledi. Ama bu durum gerçekten tam bir işkence 😕