gunisigim123 Gelin birlikte bekleyelimm bebislerimizi 🤗🤗bn 33+5 sizler kachaftaliksiniz neredensiniz cinsiyetiniz ne🤗
Leyla_Alexandra gunisigim123 aaa bende 33+5 haftalık gebeyim .. 27 şubat tahmin doğum tarihi sizin ki ne zaman ? Erkek bebek bekliyorum inşallah ❤️🤗
edward gunisigim123 34+2 uygulama 24 Şubat doktorumuz 3 Mart dedi bakalım hangisi tutacak bende 37-38 w arası doğursam çok iyi olacak
Leyla_Alexandra gunisigim123 valla benim bebeğim de beklemez .. doktorum 36 haftaya kadar dayansan gene iyi diyor 🤷🏼♀️
Zekiyee 34+5 haftaligiz bakalim yorgunluk var hazimsizlik rahat uyku yok 27 28 subat Dogum diolar bakalim hayirlisi Allahim saglikla kucamiza almayi nasip étsin 🤲🏻🤲🏻
kayra5834 Zekiyee amin son zamanlarda da ilk baslardaki gibi hazımsızlık oluyo sanırım bende bi degisigim bu günlerde 🙄
Gktrkzbn2020 35+1 oğluşumu bekliyorum 😊 3 gündür grip ve öksürükten yataktan çıkamıyorum. Çok dikkat edin kendinize
Leyla_Alexandra gunisigim123 serklajlı gebelik geçeriyorum canım riskli bir gebeliğim var rahim ağzı gittikçe kısalıyor .. bu yüzden öyle dedi .. inşallah 3 hafta daha dayanırız en azından 37 haftada gelsin 🙏
gunisigim123 Kzlar instagramdan takiplesip gun sayalim derseniz sltnkrbltky.166 kullanici hesabim takiplesmek isteyen istek atsin takopleselim😍
Pcosaragmen gunisigim123 biz de 33+5 iz kizcemle ,uygulamaya göre 27 Şubat ama sezaryen olacağı için 38 hafta sonunda aliriz dedi drumuz ,tabii daha önce gelmek istemezse😄