Akdenizbebisi 22+2 yim şuan kimse anlamıyor hamile olduğumu ben kendim söylüyorum hamileyim 😒 yavaş yavaş belli olmaya başlıyor 4. Ayın ortalarında başladı çıkmaya 😅
Dlmm ebrucetin Doktor bebegin gelisimi hakkinda kotu bir sey demiyorsa Allah korusun sknti etme canim 😊 ben naptim ettim bu aya kadar iki kilo alabildim olacak seninki de hic merak etme
Ozgesn ebrucetin ben 22+0 ım benim hala çıkmadı iç karnım geniş . İlkinde de 6 ay dolunca bianda çıkmıştı bekliyorum bakalım 🥰 bazıları var 16 -18 den itibaren çıkıyor alt komşum 18 haftalık kocaman ikiz karnı gibi masallah kadının 😊🥰
Sumeyye_g ebrucetin dert etmeyin 20 den sonra daha net anlayacaksınız iç karnın büyüktür bend e22 den sonra şişmeye başladı
tugce67-67 ebrucetin ay benimde14 haftalık karpuz kadar var , yarısı şişlik oluyor .bide ben zayıfım ondan çıktı heralde keşke bu kadar hemen büyümseydi diyorum. Sağlıkta sorun yoksa hiç dert etmeyin kendinize sağlıkla doğsunlarda herkesin karın yapısı farklı🤗