ebrucetin Hiç ama hiç yok :( ama neden korkuyorum acaba bebeğim mi büyümüyor karnım neden hiç çıkmadı minnacık bile yok :(
Senaburak ebrucetin bebeğin zaten suan minnacık karnın 21-22 haftalar arası cıkmaya başlıyor boşuna telaş yapma.
minnakfasulyecim ebrucetin İç karnın geniştir canım kayınvalidem 7 aylıktım kimse hamile olduğumu anlamazdı söylemeden derdi. Hiç korkma hem ultrasonda doktorun gelişiminden bahsetmesi lazım boyu kilosu vs. İçini rahat tut sağ salim kucağına alırsın inşallah 😍
Bayaz1995 ebrucetin çok diyordum karnim cikmiyo cikmiyo sonra oyle bir ciktiki 21haftadayim sanki 8aylik gibiyim🤣🤣tadini cikar bence fit anne olmak iyidir🤭
Dlmm Biz 5 aylik olduk hala cokta hamile gibi gorunmuyorm🤷🏻♀️😊 normaldir bence daha cok kucuk korkmana gerek yok
ebrucetin Dlmm ama hiç yok dümdüz böyle bazen hastanede görüyorum 11 haftalıklar bile karnı çıkmış :(
ebrucetin minnakfasulyecim inşallah zaten sağlıklı olsun da gerisi boş ben zannediyorum karnım büyümüyor acaba bebeğimde mi büyümüyor :( Allah razı olsun duanı eksik etme
ElanrBlkc ebrucetin keşke benimde çıkmasaydı 😀 zayıf kalanlara bayılıyorum 🙄 18 haftalık ama sanki yarın doğacak bebişim böyle karın mı olur
Dlmm ebrucetin Doktor bebegin gelisimi hakkinda kotu bir sey demiyorsa Allah korusun sknti etme canim 😊 ben naptim ettim bu aya kadar iki kilo alabildim olacak seninki de hic merak etme
tugce67-67 ebrucetin ay benimde14 haftalık karpuz kadar var , yarısı şişlik oluyor .bide ben zayıfım ondan çıktı heralde keşke bu kadar hemen büyümseydi diyorum. Sağlıkta sorun yoksa hiç dert etmeyin kendinize sağlıkla doğsunlarda herkesin karın yapısı farklı🤗
minigimiz Olmaması olmasindan daha iyi emin ol karnimiz burnumuzda ne uyuyabiliyoruz ne eğilip kalkabiliyoruz ama onu hissetmek dünyanın en güzel hissi 😂😂 33+1
Ftszgn Iç karin genisligi nedeni ile herkeste ayni olmaz🤗 bemim 21 haftadan sonra az az belli olmaua basladi 25 den sonra çıkmaya başlıyor bebis hizla büyümeye başlıyor, suan 8 ayligim duba gibi oldum 🤭
ktnzehra49 ebrucetin canım yarın tam 25 haftalık olucam görenler hamile olduğuma inanmıyor hamilelikten önce daha kiloluydun diyolar ama maşşalah bebeğimin gelişimi büyümesi güzel ilerliyo biz almıyoruz kiloları bebişlerimiz alıyo inşallah 😊😊
Ecrinbzkrt ebrucetin cnm bende 16haftalıgım benımde yok karnım sanırım 20den sonra buyuyormus bı yandan iyi kışlık montum hala oluyor 😁☺️
Angelllll ebrucetin ahh canım bende üzülüyodum iç karnım geniş diye belli olmuyor diye 5-6 aydan sonra büyümeye bir başladı şimdi karnımı zor taşıyorum🤦♀️😂
anne_olmak ebrucetin canım hiç boşuna telaş yapıp da minik kuşunu strese sokma. Her annenin fizyolojik-biyolojik durumu farklıdır. Kimisi 9 aylıkken 5 aylık gibi görünür. Kimisi de benim gibi 13.haftada 4 aylık gibi... sen sadece bebeğinin sağlığını düşün. O içeride zaten bir sürü şeyler hallediyordur sen farkında olmadan 😊 bazen ilerlemeler geç yansır çabuk belli olmaz.