Canım iki isim de güzel ama kararsız kaldıysan hem Defne isminin hem de Beste isminin anlamları na bak nasıl karakter olduklarına Bak Google'dan hangisi daha çok kafana yatarsa hangi ismin kişiliği daha çok beğenirsen o ismi koy derim Çünkü gerçekten de ismin anlamları uyuşuyor ona göre koy