Aycalya Burcu0609 bu sene kız çocuğu isimlerinde ilk sırada Defne var Google da araştırmada ilk sırada çıkmış baya defne koyan var bence beste daha güzel
Sehzadee Burcu0609 Defne: Defne dilir ve Beste: Beste yapar. Güzel isim koyun lütfen, GINA Geldi artik...
Yildizim5 Sehzadee defne yaprak adı söylediğiniz şey gerçekten çok saçma sizin güzel anlayışınızdaki isimler ne merak ettim
Defdef Sehzadee defne bir bitkidir hanımefendi sizin güzel dediğiniz isimleri çok merak ettim gerçi tahmin edebiliyorum
Gkhneminesn Burcu0609 ikiside guzel canim ben 3 ay once dogum yaptim defne koymustum cok guzel bir isim 😊
TwinsmomDA Emineyavuz_53 emine de herkeste var 😁hatta kızımın biri emine olcak 😛 aman varsa var hangisi hoşuna gidiyorsa onu yapsın insanlar.
Emineyavuz_53 TwinsmomDA emine benim sülaleminin yarısı ya 😄 soydaşlarım bile var 😁😁 ama cidden kız kardeşim defne koydu kaç kişi daha sanki başka isim yok gibi hep defne ..