SerapEsen ayni benim gibi aslinda ilk bende 6,9 ölcmüstü 1 ay sonra 7,8 gibi biseydi iste en son gittigimde. Ama hani akim olmasa birden yüksellr falan dedi. Benm drum pat pat konusan bi dr olumsuz falanda olsa ama bi sorun yaratacagini düsünmüyorm demisti. Bide sey diycem 6,9 civari ölcmüstü ilk sonra 2 hafta kontrole gel takipte kalalim dedi kendi kendime folic asite basladm kirip iciyodm yarisini 2 günde bi kücülmüstü kücülmüs bak falan demisti sonra biraktm en son gittigmde yükselmisti iste onla alakali olabilirmi bilmiyorm. Cok folic asitte otizim yapabilirmis gerci