Svdaa 23+6 haftalık hamileyim sürekli uyuyorum kalkmak istemiyorum benim gibi olan varmı ve neden böyle sizce??
Nur444 Svdaa valla genelde kız bebeğe hamile olanlar uyuyor deniliyor , banada hep öyle diyorlar senin ki kesin kız diye . Bende onların yalancısıyım 😅😀😀
Kupik Svdaa 23 haftslig8m bende direniyorum şuan uyumamak için ama uyuyacak sanırım gece oluncada uyku olmuyor oğlum olacak benimde 🤰
EzgiCetin Svdaa 37+1den sevgiler ☺️ Size verebileceğim en önemli tavsiye UYUYUN UYUYABİLDİĞİNİZ KADAR 🤗🙈
Ness61 Nur444 ben kız bebek bekliyorum 19 haftalık hamileyim ama hiç uyku sorunu yaşamadım 😀 aksine geç saatlere kadar uykum gelmiyor
Yesim122 canana ilk gebelikmi benim ikinci gebeligim cok uykum geliyo ama bir oglum var oyuzden uyuyamiyorum tadini cikartin bence😊
Mervehazal Yesim122 benimde ilk hamileliğim hep 12 de kalkıyorum erken kalkmak istiyorum dinç olmak için günlerimi güzel değerlendirmek istiyorum 15 haftalik ama bebeğinin cinsiyetini bilmiyorum halen
Serap0733 Svdaa gece geç yatıyorm erken uyanınca zombi gibi dolanıyorm gözüm açılmıyor hep uykum gelıyor bi kere bi uyumuşum beş saat:)
Svdaa Kızımız olucak nasipse gece 12de yatsamda öğleni buluyor kalkmam kalkıp işlerimi hallediyorum tv karşısında yine uyuyorum sürekli uyku halindeyim herkes uyuma hareket et diyor ama havalar kapalı olunca hepten uyku modundayım 😀
Tazeanne0134 Svdaa uyu tatlım uyu elinde imkan varken uyu 35.haftadan sonra nerdeyse uyku sıfırlanıyor hele ki son 1 ay hiç uyuyamıyorsun neredeyse o yüzden uyu bişe olmaz ama yemek saatlerini vs atlama ihmal etme
Aycalya Benim ilk gebeliğim akşam 10 11 gibi uyurum sabah 10 da uyanır kahvaltı yaparım sonra bidaha uyurum öğlen 2 gibi uyanır yemek yerim şimdi bıraksalar yine uyurum 😂 29 haftalığız kızımla 🙏💕
Yesim122 canana masallah rabbim saglikli bir sekilde kucaginiza almayi nasip etsin. Benim bir oglum var 2 yasinda hamileyim 10.haftamizdayiz bakalim evde cocuk varken hamile kalmak cok cok zormus surekli onunla ilgilenmek zorunda oldugum icin hamile oldugum aklima bile gelmiyo bazem ama cok yoruluyorum😊