Fatma0642 size yüklenen şekerin 2 katını siz gün içerisinde alıyorsunuz aslında 50 gr içicek içiceksiniz bukadar korkulucak hiçbirşey yok. Benim doktorum aşırı rahattır testleri gereksiz gördüklerini yaptırmadı bana mesela ama şeker konusunda hassas direk yaptırdı zamanı gelince. Ve 140 olmqsı gerekirken 142 çıktı şimdi kontrol altında tutuyoruz. Hergün ölçüm yapıyorum not alıyorum bir sonraki kontrolde göstericem ona göre yol izliycez. Normalde şekerim yok ama gebelik işte malum.