bskizmir İnternet her zaman dogru kaynak olmayabilir belki.. Ama col güzel videolu bilgilemdirme yapan doktorlar var. Ama burada da herkes doğru biliyo diye bişey yok inanın.Öyle akıl almaz yorumlar yapan var ki.. En güzeli doktorunuza sormak zaten yorumum size değildi sizi farklı yönlendiren bir anne adayınaydı.. Tarama testini ben 12. Haftamda verdim kan alındı 3 tüp , birde idrar istediler ki idrarı genelde aylık bakıyo doktorum herhangi bir enfeksiyona karşı.. Bu kdrcık yani öyle kordondan filan kan alma die bse yok gözün korkmasın