Sonay Bernagurses 74 kilo ile hamile kaldım 28 haftalıkken 82 kiloydum şuan 33 haftalığım 86 kiloyum şişkinlik Yok sadece karnım var Doğumdan sonra vermeyi düşünüyorum emzirmek çok kilo verdiriyor özellikle gece emzirirken 2000 kaloriye kadar yakılıyor ve bol su 👍 İkinci gebeliğim olduğu için tecrübeliyim inş vercem 😍
Blgoez 75 le kaldim 36 haftadayim ve 18 kilo aldim bünye meselesi benim migdem hic bulanmadi istahim cok acikti 😊
Bernagurses Blgoez ay benimde istahim acik ve bi tek kalkinca bulaniyo. 12. Haftanda kac kilo almistin canim 🙄
Emine55 Blgoez of bnimde öyle oldu midem bulanmadı iştahım çok açıktı 72 ile hamile kaldım 10 kilo aldım şuan 26. Haftamdayım😂😂😂
Charlotte 71 le hamile kaldım şuan 22 haftalığım 78.5 um😒 hepsi 4. Aydan sonra Demir ve vitaminin suçu sürekli açımmmm
Bernagurses Sonay ay ne guzel bende suan 74 kiloyum 12 haftalik hamileyim hic almadim ama ilerde almamak icin ne yapmam gerek sen ne yaptin ne guzel almamissin hic kilo masallaahhh
Bernagurses Milkandhoney bende 74 le kaldim 12 haftaligim ayniyim yine canim. Umarim yavas yavas aliriz cok almayiz bebege gitsin kilolar bize yapismasin 😁
Ravza123 Bernagurses 5 aylığı kuzum şimdi kaç kiloyu bilmiyorum 2 hafta önceki kilom du o tartilmiyorum artık moralim bozuluyor 😄😄
Blgoez Bernagurses 12 haftamda 2 kilo gitmisti nedenini bilmiyorum ben son 3 ayimda cok fazla kilo aldim 😬
Nebis Bende 80 ile kaldi. Bu aya kadar (16 hafta) sadece 1 kilo aldim ama istahim artmaya basladi eski yesiklerimle doymamaya basladim insallah cok kilo almayiz 🤗
Bernagurses Nebis zayiflar hemen aliyo kiloda biz insallah daha fazla almayiz ya bebege gitsin kilolar 😁😁
Ravza123 Bernagurses canım ilk aylarda almiyorsun zaten bende almamistim daha sonrasında iştahını açılıyor bebeğim küçük olmasın diye yiyorsun yiyince de kilo alıyorsun 😄
Sonay Bernagurses zaten 12 haftadan sonra almaya başlıyorsun CNm 😊 Ben bol bol su içiyorum tatlı fazla yeniyorum canım çekerse yiyorum ama aşırı değil. Bide gece yemek yemiyorum meyve yiyorum bol bol bide sabahları limonlu sıcak su içiyorum ödem için çok şükür ödemimde yok 😊
Secill911 Bernagurses bence de zayıflar daha çok kilo alıyorlar😂 bende 77 ile hamile kaldım ilk haftalar 74lere düştüm şimdi 78 kiloyum 15. Haftam 🙈
SyhnHtp Bende 72 ile kaldım ama iştahsızlık fazlaydı bende oyüzden 2 kilo gitti 16. Haftaya kadar 70 tim şuan 1 kilo ya yakın almışım 18+2 deyim. Doktor 82 den fazla görmücez bu tartıda dedi 🙈 umarım hedefi tuttururum 🙂 11 kilo ve 22. Hafta var önümüzde 🤔
Bernagurses SyhnHtp valla iyiymis bende almam insallah boyle biraz dikkat etsem bu haftalarda kilo bile verilebiliyormus. Sonucta bebek henuz yediklerimizden beslenmiyor. Allahtan almadim daha 😀
Bannesi 70 ile hamile kalmışım, kalmışım diyorum çünkü 12 hafta olana kadar gebe olduğumu bilmiyordum🙈 diyet yaptığım dönemdi 5 kilo verdim. Şuan 27+6 haftalık hamileyim o verdiğim 5 kiloyu geri aldım😊