NurseB isninizden farkettm zate aynen diyorm ya mesela ben evimden 1 saat uzaklikdaki aile hekimine gdiyorm cunku orda hemsirwde aile hekimide ilgli .Ama evime yakin onaldakiler berbat insanmisin demiorlar ..Bir kuyruk var doktorlar azarlior herkesi 10da kan alimi idrar alimi bitiyor cok sacma sistemi var cok zuu sira olunca kan veremiyorsn ertesi gune kalior.hemsireler hamilelerle ilglenmiyor ..Ama gittgm yer dort dortluk 😊