NurseB Yok canim valla 2 gebelik yasadm kotu giden kaybettm yani .Hamileligmi bildrdm bebeklermi kaybettm haber vermedm aramadilar bile ne asi zamaninda ne baska seye .Insan yerine koymuyorlar evime 1 saat uzaklikda aile hekimine katildim Doktorm mukemmel hemsirem cok tatli sagolsn ikiside dort dortluk ilgleniyor 🙏🤗 Doktordan hemsireden hemsireye fark var kuzum be..evet onlara presyij sagliyor yaptklari ama umursamayandanda cok.benim arkadasm benim eski aile hekimime gidiyor kiz 20.haftasinda birkez aramamislar kendi gidecek kavga edecegni soyledi 3.hamileligi ilkindede aynisini uapmislar