Damla123- Tahlil dediğimiz şey bebek hakkında bilgi alınabilecek yollardan biri.Kaldıki eğer eğitimlere gittiyseniz her doktor özeldekide devlettekide üstüne basa basa en ihmal edilmicek şeyin idrar ve kan tahlili olduğunu soyluyor.Gebelik zehirlenmesi idrardan öğreniliyor,annenin demir depoları bebeğin ne kadar beslendiği hepsi kan testlerinden öğreniliyor.Bu lüks olan ekstra olan bişey değilki gerekli görülsün.Yani etrafımda çok fazla kadın doğum doktoru var hem devlette çalışan hem özelde kan tahlili olmazsa olmazlardan biri bunu hep soluyolar.O aldığmz bütün vitaminler hep kanda çıkıyor ona göre değerin yükseldi azalt yada değerin düşmüş yükselt diyorlar.Bana yapılan tavır çok katı geldi açık konusiym.Dediğim gibi bana sağlık ocağındaki doktor aynısını yaptı ki yapıcağı bi hangi testler oldığunu sistemden işaretlemek kendi kan almıcak.Ondada hemşire beni muayene ederken solediğimde epey tepki verdi doktora bu kadın hamile devlet güvencesi altında ne olursa olsun testler yapılması lazım diye.Benm dilim yandığı bende çok bozulduğum için anlayabiliyorm.He kovmadı o kadar sert değildi ama ben dediğim gibi yne oranın gebe hemşiresi müdahale ett