Oyku10- size katılıyorum ben de hemşireyim. Mesela özele gidiyorlar, sonra test isteyince devlete geliniyor elbette yararlanmak hakkı, ama ben özelden geliyorum test için oda haliyle muayene olduğun doktora git diyor. Halbuki tedavi etse aynı testi oda ister. Doktorun tepkisi doğru demiyorum ama devlette yapmak zorunda diye bu şekil davranılması hoş değil, tersine gitsen bu sefer doktor der ben uygun görmedim. Gerçekten istediğiniz yere de şikayet etseniz bir sonuç çıkmaz. Yani o der ben gerekli görmedim veya gördüm, bu demek değil hakkını aramayın arayın ama doğru yollardan. Devlette mecbur yapacak gözüyle bakmak hoş değil bana göre. 🙂