OzgeSelcuk Melisbol bılıyorum canım okudum yazdığını. Hatta benm doktorumda baklavayla eş değer dedi glukoz bişi olmaz gibisinden konustu ama benm doktorum direk glukoz içireceği için ikilemde kaldım. Benmkıde açlık tokluğa bakacak olsa bende gözü kapalı yaparm o şeker yüklemesi.
MelikeAkin Nilll sakin ama sakin yaptirma. Sekeri dayiyor vucuduna senin bebek icinde tam tersi zararli. Egerki seker diyabet onsulim dremci sorununuz vs varsa yada fzla kilodaysaniz doktor oneriyor ama
Nilll MelikeAkin içilen sıvının 2-3 baklava dilimiyle eş değer olduğunu,içtiğimiz meyve sularında,yediğimiz çikolatalar da daha fazla şeker olduğunu söylüyorlar. Ben yaptırmaktan yanayım 3 doktorda yanılıyor olamaz ya değil mi?
MelikeAkin Nilll kesinlikle ayni dgl ama sana neden yaptir dedi fazla kilomi gebelkte hizli kilo alimimi yoksa insulin direncin seker hastalgn fln varmi
Gkhneminesn ftmk ben yaptirmadim canim yaptirmaj zorunlu degil sabah ac karnina kan versende yeterli oluyor eger sekerin varsa orada cikiyor zaten ayrica yukleme yaptirmana gerek yok ben yaptirmadim ki benim sekerim vardi hamilelikten once su an kayboldu mesela