ftmk henuz yaptirmadm ama yaptiracagim . Gebelik sekeri aileyle falan alakali olmayan bisey yani ailemde yok bendede seker cikmaz die dusunulmemeli hamilelikle gelebilen ve dogumdan sonra kalmayan bisey genel olarak. Eger gebelik sekeriniz varsa diyet uyguluosunuz cunku uygulamazsaniz bebek cok fazla kilo alimina ugruyor. Zorunlumu derseniz eger hamileliklte yapilan testler dahil hic bisey zorunlu degildir siz isterseniz yaptirirsiniz , istemezseniz yaptirmazsiniz :) karar herzaman sizin