Meliha_nur Kızlar bebeğinin gelişimi geride dedi zayıf bir bebek dedi aceba ne kilo aldırır bebeğe 35+4 oldum acil kilo alması gerek çünkü 2 3 hafta dedi en fazla dedi kilosu çok düşük 2350 gram dedi
Nur-11 Meliha_nur burda birisi yazmıştı doktoru günde 3 kere nesquikli süt iç demiş içince bebeğinin kilosu gerideymiş öne geçti şimdi demişti bi dene istersen allah sagsalım kucagına almayı nasip etsin 🙂🤲
Dua38 Meliha_nur Kaşar payniri süt yoğurt balık ceviz (nesguik onu burda duydum şuan bende içiyorm hergn) beslenmenize de dikkat ederseniz alır inşallah kilo doğana kadar toparlar merak etmeyin ☺
ozlemkaramann Meliha_nur merhaba benimde ultrason göre 1 hafta geriydi haşlanmış yumurta yedim her gün balık ilacım vardı hergun içtim muz yedim düzelmişti.
inci_6007 Meliha_nur canım bende buraya yazdım çok zayıf diye ben kilo alcam diye iki öğün yiyordum insanmış şimdi 37 hafta 3300 olmuş beni köy inek sütü kurtardı sanırım. Bı de muzun kilosu beşe düşünce her gün yedim o🤣🤣
Erenveannesi Doktorlar nesquick öneriyorlar süte karıştırıp içebilirsin bebeğe baya kilo aldırıyomuş bu forumda da herkes yapıp onayladı bunu. Endişelenme canım bebekler son zamanlarda toparlıyorlar 😊
Meliha_nur Nesguik mi ilk defa duydum inşallah kızlar balık et tavuk yiyemiyorum yumurta da yogurt yeni yeni zoraki 😔
Erenveannesi Meliha_nur aslında bebeğiniz zayıf değil neden doktor öyle dedi ki biz 36. Haftadayız 2750 gr. Doktorum iyi kilosu maşallah dedi. Bence siz de çok abartmayın kilosunu sonra doğum zor olur.
Meliha_nur ozlemkaramann 2 hafta geri 33+1gozukuyo boyu uzun ama kilo düşük 1 hafta önce gittim aynı duruyo
Erenveannesi inci_6007 köy sütü toxoplasmadan dolayı gebeye yasaktır yalnızca pastörize süt içilebilir. Kaş yapayım derken göz çıkarmayın.
Meliha_nur inci_6007 kızlar özel pastörize süt aldı eşim bardakta dururken bile yağından yüz tutarmış gibi oluyo lezzetli muzda her gün yiyorum kabız olmuyorum ondan
sevval55 Meliha_nur seninki yine normal o haftada benim 38de 2300 canım, banada beslenme programı verdi bunları ye diye bulgur pilavı süt yogurt balık et yesil mercimek falan yazıyor yiyorum ama almıyo kilo sezaryenşe alacak gelişmediği için