Ben de kartalda vera hastanesine gidiyodum ayşe hanıma çok memnunum aslında ama medipol banada daha yakın oldu oraya gitmek istiyorum 25+3 olduk. Zorunlu sez. Olucak ikinci gebeliğim bu ilkinde preklemsi yaşadım 36 da 37 de yüksek tansiyon sebebiyle doğumu başlattılar ve o dönemde gittiğim özel has. Beni araştırmaya git bizde yoğun bakım küvezi yeterli değil deyip yolladı son zamanimda o yüzden iyi bi has olsun istiyorum ama bakalım.