Anneolmak_ esra şahin güneş donuk,soğuk, bilgisiz bir doktor tecrübesiz aynı zamanda. Ben semavi hanıma gidiyorum şimdilik evim yüzyıla yakın diye 12. Haftama giricem inş kendi doktorum var furkan kayabaşoğlu ama düşük geçirdim 1 defa 1 defa da dışgebelik kendi doktoruma düşük riskim ortadan kalkınca gidicem.