Bende eylül annesiyim allah izin verirse bizde öğrenemedik daha 14+2 grçen hafta kontrolümüzde doktorum çok uğraştı ama yok bizimki açmadı bacaklarını 😊 16.haftada kontrolüm var bakalım ozaman belli olur sanırım bir oğlum var sekiz yaşında bu arada sizlerin bulantıları nasıl geçtimi benim geçti çok şükür ama hala deterjan. Yumuşatıcı gibi kokulardan tiksiniyorum 🙄