Benimde 9 Eylül de doğum nasipse tam 16 haftalık olduk bugün.cuma günü doktor erkek.bende hep erkek hissetmiştm bitane 4 buçuk yaşında dünyalar tatlısı kızım var.sükür Gönlümden geçeni Rabbim hayırlı kıldı.Sag salim kucagmiza almak nasip olsun inşaallah hepimize.