deletedmom16 Selyil bakalım bende yarın yani tam 3 aylik olunca gitcem 12.haftada merakla bekliyorum ve bol bol tatlı yiyorum kızım da bol bol eksi yiyordum 😁
Selyil deletedmom16 ben ilk oglumda sadece ekşi yedim 2ci ogluma hamileyim ve ekşi vazgecilmezim hic agzima tatli surmedim 2 hamileligimdede tiskindim
denizz1009 11+3 te erkeğe benzetti doktorumuz ama ben nedense kız hissediyorum hep. Belkide küçüklüğümden beri kız çocuk sevmemin etkisi var bilemiyorum🙂 nisanın 2. Haftası randevumuz var o zaman netleşecek inşallah cinsiyetimiz🙂
deletedmom16 Selyil bende kızım da bol bol tabak tabak eksi yedim şuanda ekşiden tiksiniorum bol bol tatlı yemek istiorum
Zuzuu Nuranaliayaz1 belli olduğunda yazar mısınız merak ettim banada aynı şekilde dendi bakalım değişiyor mu 🙂
Minikpirincim Sinemkr ben de eylul annesiyim 25 inde dogacak insallah 😊 suan 13 haftaligim cinsiyeti nisanin 17sinde belli olacak yani 16 haftalikken 😊 ben erkek diye hissediyorum ama tabi allah bilir 🤗
Siluart Minikpirincim Haftamız ve tahmini Doğum tarihimiz aynı 🙂 bende az önce erkek olduğunu öğrendim 🙂
Siluart 3melekannesi Merhaba canım 🙂 Bende hep kız hissediyordum çünkü hep kız olmasını istedim. Ama 5 dk önce erkek olduğunu öğrendim. Yoğun istifar edince doktora gittim ve zofer ilaç verdi ve erkek dedi yaaa 😱😊😊
3melekannesi Siluart. Ben de kız aşığıyım bi kızım bi oğlum var ama bunuda kız istemiştim hayırlısı artık sağlıklı olsunlarda farketmiyo ☺
Merve-enes Mel_yuz melmel senmisin acaba kadınca sohbet yerindeydin adetine 3 gün önce test yapmıştın doğrumu
Siluart 3melekannesi Hayırlı uğurlu olsun. Sağlıklı Doğum dilerim İnşâALLAH. Bekarken bile kız hayâli kuruyordum ama ilki olmadı 2. Olur umarım 🐣