Nuranaliayaz1 Frida doktor bana da 12 haftalık %80 kız dedi yarın 14 haftalık kontrolüm var inşallah net bir şekilde belli olur 😊
Zuzuu Nuranaliayaz1 belli olduğunda yazar mısınız merak ettim banada aynı şekilde dendi bakalım değişiyor mu 🙂
Sonmez3356 aysetunckilicfirat aynen canim saglikli olsunlar hayirli evlatlar olsun 🤗ama ilk gunden beri erkek hissediyorum ben bakalim 🤗
Ozgun 13 haftada kız dedi bana da😊 hiç olabilir falan demedi net konuştu haftaya 16 haftalık olacağız kontrolümüz var bakalım ne diyecek
Papaty 20 şubatta gittiğimde 12 haftalıktık doktorum yüzde doksan erkek dedi bu cuma doktora gidicem kesinleşecek inşallah cinsiyeti 2 etlül Doğumum Rabbimin izniyle sağlıkla çocuklarımızı kucağımıza alırız anneler 🙏🙏
Mry Benim de 2 hafta sonra kontrolüm var belki söyler bu defa geçenkinde daha erken şu an söylemek istemiyorum demişti ama bizim bebiş o kadar hareketliydi ki anlattığım herkes erkeğe yordu
ilknursarsoy Eliftuba tam kaç haftalıkken gittinz acaba bn çok merak edyorum pazrtesi 15 hafta 3 günlk oluck net belli olurmu ilk bebeğm heycanlym çok 😍
Eliftuba ilknursarsoy ben gecen hafta 14 haftalıkken gittim.gerçi ultrasonun hesabına göre 15haftalıkmış biraz çok yedirdim heralde 😄 her halukarda belli olur sizinkide bence girmeden önce çikolata yiyin çocuk hreketlensin daha iyi gösterir
3melekannesi Sinemkr. 13+1 iz dün dr. Erkek dedi gösterdi bana. Da. Bariz belliydi niyeyse kendimi kıza fazlasıyla alıştırmıştım😌
Siluart 3melekannesi Merhaba canım 🙂 Bende hep kız hissediyordum çünkü hep kız olmasını istedim. Ama 5 dk önce erkek olduğunu öğrendim. Yoğun istifar edince doktora gittim ve zofer ilaç verdi ve erkek dedi yaaa 😱😊😊
HaticeTygnTpc deletedmom16 2 gün sonra 3 aylık. Yani 12 haftalık olunca 3 ay. 7 şer günden 4 hafta bir ay eder. 3 tane 4 hafta yani 12 hafta 3 ay eder. Normal hafta hesabı işte zor değil 🤗
ElifSencan123 12 haftalikken kıza benziyor dedi 15.haftamdayim 4 ayrı doktor hep kız dedi sanırım değişmez 🤗😇
deletedmom16 Selyil bakalım bende yarın yani tam 3 aylik olunca gitcem 12.haftada merakla bekliyorum ve bol bol tatlı yiyorum kızım da bol bol eksi yiyordum 😁