ozlemsal Sinemkr bizim de erkek galiba 11+3'te doktorumuz % 90erkek dedi ama bakalım 16da kontrolümüz var ne diyecek😇
Sonmez3356 14+2 gebeyim 17 eylul dogumum ama cinsiyetini ogrenemedim bebisimin 14 haftalikken ogrenen varmi kizlar
aysetunckilicfirat Sonmez3356 Bizim de tahmini doğum tarihimiz 19 eylül. 11+5'te erkek dedi devlet hastanesinde, 12+4'te erkeğe benziyor dediler 14. haftadayım dün de kıza benziyor dediler 🤔🙄
Lolipop Sinemkr benim bebişin muhtemel doğum tarihi 29 eylül ama cinsiyet belli değil yarın rutin kontrolüm var 12+4 günlüğüm şuan bilmem belli olur mu gösterir mı kendini ama ikinciye hamile anne olarak erkek hissediyorum
Sonmez3356 Doktorum 16 haftada anca belli olur dedi nisan 4 de randevum var cok merak ediorm bebisimin cinsiyetini
Eliftuba Bu sene zaten erkekte çoğunluk var ben kiz hissediyordum ama erkekmiiş 😄 ultrasonda net bi şekilde gösterdi ztn şüpheye mahal yok bile %100
ilknursarsoy Eliftuba tam kaç haftalıkken gittinz acaba bn çok merak edyorum pazrtesi 15 hafta 3 günlk oluck net belli olurmu ilk bebeğm heycanlym çok 😍
Sonmez3356 aysetunckilicfirat Ben 12 haftalikken gittim belli degil dedi nisan 4 gidecem ins belli olur ya cok merak ediyorum gunler gecmiyor 😣
aysetunckilicfirat Mgrb Aynen öyle zor yani. Hem özelde hem devlette farklı cinsiyetler söylediler şimdi bekliyoruz öyle. 3 hafta sonra gelin dediler
aysetunckilicfirat Sonmez3356 Bizim de 10 nisana kaldı. Tabi ki önce sağlıklı olmaları da insan hevesleniyor kız yada erkek annesiyim demek için 😑😒
Sonmez3356 aysetunckilicfirat evet oncelik saglikli olmalari bebislerimizin .ama bence doktorlar tam emin olmadan soylememeliler iki farkli doktorun ayri bise demesi kotu
aysetunckilicfirat Sonmez3356 3 ayrı doktor ve hem devlet hem özel hastane ultrasonu sonucu öğrendiğimiz bu oldu
Eliftuba Sonmez3356 aminnn insallah ☺ Siz de gittiginizde ogrenirsiniz insallah cinsiyet en merak edileni😍