İyi geceler kızlarrrr 🧚🏻♀️
Yarın doktor kontrolüm var 16+6ya girdik.
Ama minnak bebeğim hala kendini göstermedi. Sırtını dönüp duruyor 🤷🏻♀️
Bir önceki kontrolümde içeri girmeden hemen önce çikolata yedim fakat faydası olmadı.
Burda bir arkadaşımızdan vişne suyu önerisi aldım.
Yalnız çikolatayı yediğim zamanla mı alakalı diye düşünüyorum.
İçeri girmeden ne kadar önce ve ne kadar yiyip içmeliyim sizce ?