Minikkalp4167 Gizem_37 benimde oyle.gecmiyo.32.haftadayim.bide 7 aydir progestani sabah aksam vajinal kullaniyorum.eger sende progstan kullaniyosan onunda etkisi olablir
asyaa15 Gizem_37 tabiki ederm canım Allah yaryardmcn olsun saglıcakla al miniğini kucagına. Güzel haberlerle inşallah😊
Gizem_37 Minikkalp4167 progestran kullanmiyorum ama vajinanin alt tarafinda sislik oldu findik gibi ice dogru doktor krem verdi onu kullan demisti dun o kremi kullndim bugun sislik inmis acaba o sislikmi patladı diye de düşünüyorum
BlgnRb Gizem_37 bende bugün çok akıntım oluyor diye Dr a gittim hem sarı hem de su gibi bi akıntıydı Dr enfeksiyon olduğunu söyledi antibiyotik başladı bebeğin suyu değilmiş ama yoğun enfeksiyonum varmış Dr a gitmen de fayda var
Gizem_37 BlgnRb anladim canm umarim benimde oyledir bebegin suyu degildir insallah yarina yardevu aldim insallah gidecegim kontrole
Minikkalp4167 Gizem_37 aa olabilir.ama bikac gun dikkat etmeni oneririm.devam ederse onunla alakali olmayabilir
BlgnRb Gizem_37 ben bugün çok korkarak gittim şükür suyu değilmiş ama iyi ki gitmişim yoğun enfeksiyonum varmış.geçmiş olsun inşallah ikisinde yoktur sende
Meralll59 Gizem_37 canım benimde oluyor uzun zamandır.için rahat edecekse git danış.wcde otururken de günlükde akıntım sıvı ve aniden oluyor benimde.
Gizem_37 Meralll59 tesekkur ederim canim bilgi verdigin icin benimde o sekilde wc de idrar yaptiktan sonra bile daha kalkmadan akinti oluyor
Gizem_37 BlgnRb insallh canm bide 2 gundur wc ye cok sık gitmeye basladim hamileligin ilk donemlerinde gibi sanki rahat 8-10 kez wc ye cikiyorum sizinde oylemi
BlgnRb Gizem_37 bende çok sık çöküyorum 28+5 im benim böbreklerde de genişleme çıktı hem ona bağlı Hemde enfeksiyona bağlı muhtemelen benimki ama bebek büyüdükçe de idrara çok çıkılıyor