Gizem_37 24+1 haftalik hamileyim ayaga kaltigimda falan damla damla akintim oluyo akintinin rengi sut renginde sulu bi akinti bazen sarimsi bi renk gibi oluyor bebegin amniyon sivisi degildir demi varmi sizinde akintiniz yardimci olurmusunuz
asyaa15 Gizem_37 bizde 24haftalıgz canım.hani bnde sıvı şeklinde cok az bi geliyor ama su rengi kokuusu yok. Çarsamba kontrolümz var bakalım. İnşallah kötü bsey degildir aklına kötü getirme
Melteulu96_ Gizem_37 ben şuan 34+5teyim. Söylediğin akıntı o haftalarda başladı krem gibi desem daha açıklayıcı olur. Doktorum koku ya da yanma gibi problemlerim olmadığı sürece sıkıntı olmadığını söyledi. Bolca su içmeni öneririm ben öyle yapıyorum 😊
elmdmr Gizem_37 canım bendede olmuş bugün ama ben hissetmedim bide sıvı su gibiydi çamaşırım ıslanmıştı bende anlamadımm
nilly Gizem_37 Ben 28 hastalığım aynen 24 hafta civarı başladı aynı şekilde. Özellikle tuvalete gitmeyi biraz erteledigimde daha fazla oluyo.
Gizem_37 asyaa15 benimde kokusu yok yarin icin korkup randevu aldim bu ikinci gebeligim ilki 19 haftlikken kalp atislari durdugu ivin kurtajla alindi korkuyorum o yuzden bide bugun pek harektli degil gibi
Anneadayi_34 Benim de gebeliğin başından beri beyaz süt gibi akintim oluyor. Doktoruma sordum normal dedi. Ama sen yine de kendi doktoruna sor tabii. Bu arada 25+5 haftalık gebeyim.
Melteulu96_ Melteulu96_ Gizem_37 lavabo ihtiyacımda muhakkak oluyor. Ev işlerinde ya da ayakta farketmeksizin de oluyor tutabilecek gibi değil istemdışı şekilde. Ben de birkaç kez korkmuştum sanki suyum geliyor gibi hissettirmişti bebek için süt içip ya da Tatlı bir şey yiyip yan yatıp hareketlerini kontrol edebilirsin. Ama senin öncesinde özel durumun varmış tedbir amaçlı da olsa gözükmende fayda var tabii
asyaa15 Gizem_37 canım sen mutlka git suan da bile acil e gitme durumun varsa git . Telaşlanma ama sürekli geliyorsa sıkıntı olablr. Bnm arada oluyordu .hafif ıslaklık oluyor o kdr. İçin rahat etsin en azından
TAkilicci Gizem_37 biz sizden küçüğüz 17 haftalığız ama benim de ara ara oluyor telaşlanacak birşey olduğunu düşünmüyorum. Hareketlerini hissediyor musun ☺️
asyaa15 Gizem_37 bilemedim suanda canım. Yarın git bakalm takip et bebegin hareketlerinide inşallah önemli bsey degldir. Dua et bol bol Rabbim yardımcın olsun canım
asyaa15 Gizem_37 tabiki ederm canım Allah yaryardmcn olsun saglıcakla al miniğini kucagına. Güzel haberlerle inşallah😊
Meryem15Denizzz Gizem_37 Ben hamileliğimi öğrendimden belli başlarda su gibi akıtıntı geliyordu çamaşırım hep ıslanıyordu arada da sarı kokusuz akıntı geliyordu doktor normal demişti su gibi akıntı gelmiyor şuan ama sarı akıntı ara ara geliyor