Öncelikle herkese selamlar uzun zamandır burda doğum hikayeleri okurken şükür yazma sırası bana da geldi 🙈 15 gundur hafif hafif kasık ağrılarım vardı doktor kontrolünde hersey normal dediği için önemsemiyodum ben . 9 ocak perşembe günü şiddetli kasık ağrısıyla uyandim sanki regl sancısı gibi kalktım biraz yürüdüm falan ama geçmedi o günde kontrolüm vardı hastaneye gittik . O güne kadar hiç alttan muayene falan olmamıştım nst de sancim çıkınca alttan muayene yaptılar itiraf ediyorum ilk olduğu için çok canım yandı kendimi çok kastım ben🤦♀️ 2 cm açıklık doktor yatış yapalım dedi ben telâşlandım tabi daha erken diye bu arada 37+4 üm daha yatışı kabul etmedim erkenden hastaneye gidip kendime eziyet ettirmek istemiyodum , sancimi evde çekmek istiyodum hep öyle daha kolay olacak diye motive ettim kendimi🤷♀️ eşimle eve geldik akşam oldu benim hafif sancılarım var ama önemsemiyorum tabi biraz uyumaya calistim yarim saatte bir sancı beni kaldıriyo kalkıp yürüyorum hafifliyo derken uykusuz bir geceyi geride bıraktım sabah oldu gözümden uyku akıyo bu arada sancilarim arttı tabi artık 10 dakikaya falan düştü saat sabah 8 annemi aradım cagirdim kötüyüm diye annem geldi ama hastaneye hala gitmiyorum o an bi korku geldi annem az daha bekleyelim sancıların biraz daha sıkılaşsin dedi saat öğlen 1 oldu ben artık duramıyorum evde sancilarim 5 dakikadan da aşağı düştü evde yürümeye çalışıyorum dedim anne tamam gidelim ölcem ben 🤦♀️ Bu arada anneme anne sancı böyle aciliysa doğum daha kötüdür gidip sezeryan isteyelim doktordan ben yapamiycam diye söyleniyorum😂 Saat 1 i geçti esyalari alip evden ciktik ama o 10 dakikalık hastane yolu bitmedi kıvranıyorum arabada her neyse acilden giriş yaptık ama bi kolumda annem bi kolumda eşim ben yürüyemiyorum artık öyle sancı bi yandan da dua ediyorum Allahım nolur 2 , 3 cm olmasın nasıl beklerim o kadar açılmasını diye . Sancim var diyince direk alttan baktılar Ebe ye abla sancim çok nolur yavaş ol diye yalvarıyorum ebe baktı yanındaki ebeye döndü ve 10 cm tam açıklık acil doğuma dedi ben şok🤷♀️ Öğlen 13.25 de doğuma girdim şansıma çok tatlı bi ebem vardı işi gücü rast gelsin inşallah 🤲 Masaya uzandım suyumu patlattılar sancın gelince ıkın dedi ebe 2 kere ıkındım elini ver dedi ebe , bi dokundum saçları elime değiyo o an ha gayret dedim kendime 2 ıkınış daha mis kokulu prensesim saat 13.50 de kollarımdaydı😍 aman Allahim doğum bu kadar kolaymıymış dedim ebe güldü 😂 İşin zor kısmını evde halletmişsin 10 cm e nasıl dayandın sen dedi 😏 3.500 kilo 50 cm doğdu prensesim... Velhasıl kızlar doğumdan hiç korkmayın önemli ve zor olan sancı kısmı bence . Benden size tavsiye sancılarınızı evde bekleyin hastane ortamına girip kendinizi strese sokmayın ben prensesime kavuştum darısı tüm hamişlerin başına 🤲 Uzun oldu biraz ama herkese ilham versin diye detaylı yazdım. Asel zümram şuan kollarımda Rabbim size de böyle kolay doğumlar nasip etsin inşallah 👍