EbruIrmakAhmet damlanne bizde bugün domates olduk 🥰 ben hissediyorum ufak ufak sık değil daha ama olsun ikinci gebeliğim bu arada
Prensannesii38 damlanne biz 20 hafta olduk bugun maalesef bende hıssedemıyorum daha beklıyorum merakla oglusumun hareketını 😌
minicikbirmucize damlanne 18+3 üm ben de 16+4 ten beri hergün hissediyorum minik minik ama her gün daha da kuvvetli hissediyorum 💕cinsiyeti erkek belki bu yüzden erken hissettim bir haftada önden gidiyor ilk gebeliğim
BusraDevlet83 damlanne 18+2' yim. Bir ara hissettim gibi.. Şimdi hissetmiyorum. 20. Haftadan sonra diyor doktorlar.
Ozlemdmn damlanne Saidazzz bende sadece aksam ustu icinde bir tuy ileri geri gidiyor gibi o kadar baska yok oda hep degil Canim
Ozlemdmn Yarin ögrencem mi acaba 😍bende sizler gibi 20 yu beklemek zorunda kalirmiyim göstermez falan olabilir mi ya cok merak ediyorum ben