Yenianneadayi2208 Sezen95 bende 3 gün oldu aşı olalı 2 gündür de baya ağrıyor.Umarım geçer 😓 saçımı toplayamıyorum bile kolum yukarı kalkmıyor sol kolum iptal 😂
Misssimsek Ben kayıt için gittiğimde neyin ne zaman olacağına dair tarihleriyle yazıp verdiler bana o yüzden aramalarını bende beklemiyvem ordaki tarihlere göre giderim
Sezen95 Yenianneadayi2208 senin içinde dua edeyim barii 🤷🏼♀️😂 senin ilki miydi canım bana ikinci doz için şubatta bidaha yapcaz dediler de diyorum bunun ağrısı geçmez heralde o zamana kadar 😂
Kardelenyigit Belmaaa hiçbir şekilde ağrım yok gerçekten ne ateş ne ağrı hatta duşumuda aldım 😊demek ki bünyeden bünyeye farkediyor