Kardelenyigit Kızlar 19+6 haftalık oluyorum yarın,az önce doktordan geldim doktorum aşı haftan gelmiş dedi.yarın sağlıkocağına gitsem erken olmaz dimi 😂biz daha çağırmadık seni diyip gönderirlerse diyorum 😂
iremss Kardelenyigit 20. Haftadan itibaren yapılıyor, aramaları lazım tabii ki ama burda da gördüğümüz kadarıyla aramayan yerler oluyor sizin peşine düşmeniz gerekebiliyor
Nurcannnnokan iremss ben 22+4haftaligim ama kimse aşı olmam gerektiğini söylemedi geçmi kaldım acaba 😓
Kardelenyigit Nurcannnnokan doktorum mutlaka olmam gerektiğini kesin dille söyledi hatta ben harakette azalma falan dedim 3-4 günde hareketlerinde azalma olsun mutlaka aşını olmalısın dedi kesin bi sağlıkocağına git derim kuzum
iremss Nurcannnnokan yok yok geç değil 20den sonra yapılıyor en kısa sürede aile hekiminizle iletişime geçerseniz sorun olmaz, doktorum maksimum yapılabilen haftayı söylemişti ama maalesef unuttum yanlış bişey demeyeyim
Kardelenyigit Deletedmom317 aramalarını bende beklemicem 😊yarın giderim mutlaka aç tok farketmiyor değil mi 😂
Yenianneadayi2208 Kardelenyigit İğneden korkun varsa oluyor 😂 Dün yine iyiydim hatta hiç bişeyim yoktu.Ama bugün kolumu yukarı kaldıramıyorum ağrım oluyor baya.Harici sıkıntım yok çok şükür.Ateş iştahsızlık vs gibi durumlar yaşamadım ☺️ Esasında korkulacak bir durum yok.Sadece bebeğim bugün biraz az ve cansız hareket ediyor.Ama sıfır hareketsiz değil.Bnm kolum bu denli ağrıyorsa minnacık bebek sersem olmuş ağırlaşmış çok mu yani..Şu ana kadar keşke yaptırmasaydım hiç demedim.🙃
Kardelenyigit Yenianneadayi2208 bugün oldum bende aşımı 😅oohh ağrım yok beni es geçti diyordum yazdığını okuyana kadar 😂bakalım bende yarın nolcak sadece biraz halsizlik oldu bugünlük 😂
Yenianneadayi2208 Kardelenyigit hadi o zaman sana da geçmiş olsun.Hala ağrıyor valla inş senin ağrımaz, kolum yukarı kalkmıyor 😁 Bebeğimde sabah durgundu ama hamd olsun kıpır kıpır eski haline döndü.Kimse korkmasın bebeğime bişey olur tetanoz yaptırmıcam diye.
Kardelenyigit Yenianneadayi2208 2 gün önce doktoruma harekette azalma diye sorduğumda beni yicekti vallahi bebeğin ölmesi annenin ölmesi ne acı bizim için kesinlikle oluyosun aşını 3-4 günde haraketleri azalsın ne varmış dedi 😅
Yenianneadayi2208 Kardelenyigit bence de yani sırf bebeğime bişey olacak diye tetanoz yaptırmayan anne sayısı o kadar çok ki 🤦🏼♀️ Bana kalırsa yaptırmamak daha büyük bir risk.Bu arada ağrın var mı ? Bnm hala kolum kötü durumda saçımı bile toplayamıyorum 😁
Kardelenyigit Yenianneadayi2208 senin yazdığından beri dikkat ettim inan hiç ağeım yok 😅hatta unutuyorum bak sen yazınca yine bi hareket ettirdim sızı falanda yok 😂