Aslihan2 ben de ilk düşük yaptığım hamileligin oncesi kullanmaya baslamistim hamile olunca devam ettim tabi benim başka sebeplerden dolayı düşük oldu , sonra tetkiklerim yapıldı dozu çok yüksek olduğu için benim değerlerim olması gerekenden çok fazla yüksek çıktı doktorum vermedi kullanmadım ben de, tekrar hamileyim ve değerim kullanmama rağmen hala yüksek o yüzden de kaldığımdan bu yana folbiol de dahil hiç bir markanin kullanmadım 🤷🏼♀️