Aslihan2 bebek düşünmeye başladıktan sonra genel bir jinekoloji muayenesi olmuştum ve doktor gebelik düşündüğüm için bana folik asit kullanmaya başlamalısın deyip folbiol’ü yazmıştı . hamilelikten önce 4 ay kullandım ama hamileliğe yardımcı olduğunu düşünmüyorum . Benim doktorda olduğu gibi sizin doktor da bebek istediğiniz için vermiştir bence . Çünkü hamilelikten önce kullanılmaya başlanması öneriliyor folik asidin. Hamileliğinde ilk üç ayında kullanıp başka ilaca geçtim