NurseB @basakaydemir basakaydemir arkadaşıma erkek dedi çıkıntı var dedi ama meğer kızmış :) bana da kıza benziyor ama çıkıntı da var dedi. 16.haftada netleşecek inşallah 😊
basakaydemir NurseB ben kız istiyordum erkek dedi ağladım azıcık ama şükür tabi erkeğe de . Şimdi de emin değilim tam diyor
NurseB basakaydemir yaaa üzülme sakın cinsiyeti için:( arkadaşım da üzüldü ağladı sonra detaylı ultrasonda down sendrom riski çıktı o kadar üzüldü ki ni cinsiyet için ağladığına. Yeter ki sağlıklı olsun gerisi hiç önemli değil
basakaydemir NurseB yok canım o bi anlık refleks diyelim ☺️ Bin şükür sağlıklı oldun yeter gerçekten başka isteğim yok
Cemcememre basakaydemir benim basım da var suan ultrason var mı senin erkek dedi sonra kz dedi son gittiğim dede popo üzerine oturuyor dedi belli değil dedi 🤷🏽♀️