basakaydemir Haftada bebeğime doktorum %70 erkek dedi bu hafta 12. Hafta da gittik yine net bişi söylemedi. Yani küçük bi çıkıntı görüyorum ama sen 14. Haftada gel bi daha bakalım falan dedi. Aklım çok karıştı. Acaba kıza dönme ihtimali olur mu ? Sizler de başına böyle bişi gelen var mı?
Busegulce basakaydemir bana da 11. Haftada %80 erkek demişti 12 de kız da olabilir bi çıkıntı var ama emin değilim dedi 15. Haftada kesin kız dedi ama en net detaylı ultrason inşallah cumartesi net öğrenicem detaylıda 🙏🏻☺️
EbruIrmakAhmet basakaydemir canım 14. Hafta daha garanti olur Banada 12 de kız demişti 14. Haftada erkek dedi çünkü
Berfff2 basakaydemir 11+5 günlükken gittiğimizde erkeğe benziyor dedi ben de çok erken olduğunu düşündüm 14. Haftada %99 erkek dedi
Tugce_61 Bana da 12. Hafta %70 kız dedi bi sonraki hafta %90 erkek şimdi kararsızım bide aynı doktor arkadaşımada kesin erkek diyip iki hafta sonra kız dedi kızı oldu bu hafta tekrar gitmek istiyorum
Blcns Bana da 11. Haftada bu da erkek galiba demişti. 12. Haftada gittim %95 kız dedi. Acaba hissiyatla mı erkek demişti bilmiyorum 😃
Tugce_61 EbruIrmakAhmet verdi canımda ben benzetemedim https://imgyukle.com/i/VmPsAq bide sen bak istersen neresi pipi onu bile anlamadım pipi dedi ama 🙅♀️
Tugce_61 Bi kız bi erkek insanın kafası karışıyor onca okumuşlar son teknoloji aletler ile nasıl hala yanlış görüyorlar anlamıyorum
EbruIrmakAhmet Tugce_61 bu fotoda pipiye benzeyen tek şey şu neresi neresi bu çocuğun anlamadım ki ben 😂 https://imgyukle.com/i/Vmojoe
Tugce_61 EbruIrmakAhmet bide ben bilsem alttan muayene etti bacak arasından baktı pipi diye çekti hatta ben başka doktora attım oda erkeğe benziyor dedi ama bilmiyorum incelemelerim sonucu bi kanıya varamadım bende 😂😂
Dbgg https://imgyukle.com/i/Vmn4nQ merhabalar güzel anneler tahmin yapabilenler cinsiyet tahmini yapabilirlermii lütfeen cok merak ediyorum henüz 9+5 🥰
Dbgg EbruIrmakAhmet evet öyle ama bazen yorumlarda forumda görüyom tahmin edenleride öyle merak ettim bendee soruyim dedim🙈
EbruIrmakAhmet Dbgg evet canım var tahmin yapanlar bana saçma geliyo ama zaten yüzde elli ihtimal var kimisinde tutuyo işte