Syma95
bebeğinizi çok kalın giydirmeyin iki kat yeterli o 10 lu yüzden hastane çıkışları ve bir kaç tulum ilk zamanlar işinizi görür,(0-3 ay) oda sıcaklığınız ve evinizin güneş alma durumu vs bunlarda önemli. bebeğiniz iri ve çabuk büyüyüyen bir Bebek olursa aldıklarınız boşa gitmesin bir hevesle alınca öyle oluyor maalesef☺️Yavaş alın doğduktan sonrada alabilirsiniz tulum olayına ben pek girmedim çook çabuk uzuyor bebekler. Bir kaç tulum almıştım sonra küçüldü zaten alt üst takım aldım 2,5 aylıktan sonrada ayaksız tulumlar ve pantolon,gömlek vs giydirmeye başladım.
benim oğlumda ata bi mevsimde doğdu Eylül ayıydı.