Benim de ilk bebeğim. Şubat sonu Mart başı doğumum nasipse ama şöyle dusunuyorum. Yasadigimiz şehir önemli ben Eskişehirde yaşıyorum. Hazirana kadar havalar serin buralarda hatta hazirandan sonra akşamları bile bir hırka ile gezeriz. Bebeğimde haliyle kendimden bir kat daha fazla giyecek. Öyle hesap ederim hep. Birde yeni doğanlar anne karnı ısısına alışık olduğu için doğumdan sonra çok usuyorlarmis. Bu sebeple kıyafetlerini uzun kollu almanizi tavsiye ederim.