Mustela almıştım 3.ayımda başladım sürmeye yanında da bio-oil yağ aldım Pelin akil önermişti😬 mustela bitince bidaha almadım bio-oil ve bebek yağına devam ettim 35.haftamdayım belki çatlarım sonra bilemem ama şuan hiç yok ama bence kaşınınca tırnaklamayın başta görünmesede sonrasında çatlak oluşuyor ve hergün mutlaka nemlendirin