Yagmur2020 canm vlla inanmicaksın ama bnm ilk gebeliğim ve hiç çatlağim yok 2 tane çatlağim tek var onlarda çok küçük gözükmüyolar bile yani senin vucudunla ilgili bişey ben hiçbir şey kulanmama ragmen çatlağım hiç olmadı ama arkadasım bir çok şey kullanmasına ragmen çatlakları okadar çokki insan karnını açıp bakamıyor o derece yani eniysi sen badem yagı kullan ama tatlı badem yagı eczaneden bula bilirsin ama unutma eger derin esnek degilse ne kullanırsan kullan çatlakların olucak kuzum 🤷🏻♀️