Balzehraaam şuan 29+1 deyim . İlk gebeliğim gibi düzensiz beslenmiyorum. Akşam 8den sonra hiç birşey yemiyorum. Maden suyunu günde 3 kez içerdim midem yanıyor diye. Bu gebeliğimde 1 tane sadece. Bazen hiç. Tuz , yağ ve sütü azalttım . Patlamış mısır çekirdek gibi tuzlu hiç bişey yok. Paketli gıda yok. Gene yoruluyorum kızım küçük ama eskisi gibi temizlik yapmıyorum. Misafir geleceği zaman da rahatsızım diyorum ne yapayım başka türlü burda insanlar sürekli gelmek istiyor . Hamileymiş düşünmüyorlar bende açıkça söylüyorum 😂