Tek seferlik tansiyon genel bir tanı koyduramıyor. Yemek veya stresle alakalı olabileceği için. O yüzden muhakkak bir hafta düzenli tansiyon takibi yapmalısınız. Yüksek seyrederse tansiyon ilacı veriyor doktor. Bu ilaç bebeğin gelişimine zarar vermiyor dedi doktor. Siz stres yapmadan ölçün ☺️ Tansiyonun en büyük sebebi stres..